• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Join 177 other followers

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

    Image and video hosting by TinyPic


    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic


  • Twilight

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic


    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

Like, Like și iar Like

Presupun că marea majoritate aveți cont pe Facebook și chiar dacă nu aveți știți deja ce este acela un Like.

Dar se pare că am ajuns într-un punct în care acest Like este foarte important. Atât de important încât se cerșesc like-uri pentru orice. Nu contează dacă te interesează sau nu, sau și mai important dacă într-adevăr îți place sau nu, tu trebuie să dai like pentru că acea persoană ți-a cerut și doar nu e un lucru atât de greu, nu? Trebuie doar un click mic și gata.

Totuși asta nu-i chiar atât de urât precum sunt acele site-uri de unde nu poți citi un articol sau să vezi o poză decât dacă dai Like. Păi și stai puțin, dacă după ce văd conținutul ajung la concluzia că de fapt nu-mi place? Desigur pot să dau unlike, dar deja mulți au văzut că am dat Like la ceva care se poate numi chiar porcărie.

Însă nu pot trece cu vederea clasicul „îmi dau singur like”. Nu vreau să-i critic pe cei care fac asta, dar chiar nu-i înțeleg. De ce să-ți dai singur like la poze, statusuri sau la share-uri. Adică nu-i de la sine înțeles că-ți place deja? Altfel nu ar mai fi fost pe facebook-ul tău, nu?

Era să-l uit pe cel mai important: „Like dacă…” sau „1 Like = 1$”. Presupun că ați găsit cu toții poze cu un text de genul „mama este una singură”, sau „violența nu este normală” sau „iubirea este singurul lucru fără de care nu se poate trăi” și altele asemănătoare sau mai „profunde”, iar la descriere găseși „Like dacă ești de acord” (în fine, asta merge și cu share, nu numai cu like), iar dacă nu dai like/share se pare că nu ai inimă. De asemenea mai sunt și poze cu animale chinuite, copii maltratați, femei bătute etc și mesajul „like dacă nu ești de acord”. Nu înțeleg, de ce aș da like la o poză care este atât de dură încât unii nici măcar nu o pot privi? Și nu pot să nu menționez și „Acest copil suferă de boala X. 1 like = 1$” (și altele asemănătoare). Serios acum, doar nu puteți crede pe cuvânt asta. Dacă s-ar obține bani atât de ușor, nu ar mai munci nimeni. Desigur era o vreme când credeam și eu asta (când abia descoperisem internetul, iar pe vremea aia circulau astfel de masaje pe Yahoo messenger), dar eu văd oameni în toată firea care dau like/share.

Cred că am menționat toate cazurile mai supărătoare pe care le-am observat că se repetă și care m-au dus la exasperare.

Așadar aceasta este părerea mea legată de like-uri. Și tocmai de aceea eu dau like doar la ceea ce-mi place si merită. Nu spun să faceți sau să gândiți ca mine, spun doar că nu ar mai trebui acordată atâta atenție unui amărât de like care câteodată nici nu este sincer.

Previous Post
Leave a comment

3 Comments

  1. Ce zici tu e asa de adevarat!
    Adica,acum ceva timp ,am fost rugata de o fetita pe care o cunosc,sa-i dau un like la un poza.
    Partea nasoala nu era sa ii dau like,ci faptul ca dau like la ceva ce nu-mi place.M-am simtit aiurea,adica eu nu dai like la foarte multe lucruri.Il folosesc foarte responsabil chiar:)) .
    Asa si da,am fost obligata sa -i dau,neputand sa-i spulber visele si zicandu-i ca poza ei nu-mi place…
    Inca un motiv pentru care urasc cersetorii de like-uri. Uff

    Reply
    • Parcă Like-ul ăla le ține de foame :))
      Sunt foarte urâte situațiile astea în care nu poți să spui nu pentru că ai părea neam prost, adică de ce ai refuza să dai un like că nu-i mare inginerie. Dar de fapt este mare inginerie când nu-ți place o poză, dar cineva te roagă totuși să dai like. Nu știu, parcă-i tot una cu a minți.

      Reply

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 177 other followers

