Decizii, decizii…

Acum câteva luni am luat decizia să despart blogul principal în două bloguri pentru că era prea încărcat. Am lăsat blogul ăsta cu speranța că poate mă voi reîntoarce la scris, dar după cum se vede nu am reușit acest lucru. Mi-e foarte greu să scriu și mă las distrasă ușor, așa că refuz să-mi mai iau în curând angajamentul de a scrie o poveste pe care ar trebui să o duc la final pentru că nu mi se pare corect nici față de voi, dar nici față de mine. Simt că dezamăgesc de fiecare dată când încep o nouă poveste și reușesc să scriu doar câteva capitole din ea, apoi.. pur și simplu renunț din diverse motive.

Însă nu am vrut să șterg acest blog, în principal pentru că atunci când am început să scriu fanfiction, mi-am propus ca niciodată să nu-mi șterg creațiile – indiferent dacă voi fi sau nu mulțumită de ele – pentru că ele reprezintă o etapă din viața mea, reprezintă evoluția mea ca scriitor (chiar dacă-s fanfiction, să știți că eu chiar sunt mândră de creațiile mele). Sunt conștientă că aș fi putut face mai bine, dar totodată mă gândesc că în momentul în care am scris, rezultatul prezentat a fost tot ce-am avut eu mai bun.

Oricum, trecând peste dificultatea mea de a scrie în ultimii ani, mi-am dat seama că nu vreau să șterg blogul, dar nici să-l las așa inactiv, deci mi-a trecut un gând mic prin minte și a hotărât totuși să rămână acolo, până s-a făcut mare de tot și nu-l mai puteam ignora. Voi face din acest blog un jurnal. Am încercat anul trecut să fac chestia cu borcanul și cu „momente fericite în 2015” și să-mi trec acolo toate lucrurile bune care mi se întâmplă, dar nu am trecut prea multe pentru că uneori mi se părea că mă bucuram din lucruri mărunte și că nu are rost să le menționez – ceea ce este o prostie, pentru că viața e alcătuită din momente mici care puse la un loc alcătuiesc viața cu bune și cu rele.

În fine, cum nu mi-a reușit faza cu borcanul, anul ăsta m-am gândit să postez în fiecare zi un scrut rezumat (uneori poate mai lung). Dacă veți dori să citiți, vă invit cu bucurie, nu vreau neapărat să-mi comentați, dacă simțiți că aveți ceva de spus, o puteți face. În fine, având în vedere că ziua aceasta este pe sfârșite ar trebui să închei cu această postare și să fac în curând și postarea cu Ziua 1/366.

Ei bine, aceasta a fost una din deciziile mele pentru noul an. Dacă vă interesează și cealaltă decizie majoră, vă invit să citiți postarea de pe celălalt blog al meu (click).

Ne revedem foarte, foarte curând.

Leave a Reply

