Ziua 1/366

După cum am spus în postarea anterioară, vreau să încep să țin un fel de junral online. Nu știu cât de bine îmi va reuși, având în vedere că nu am reușit niciodată să țin un jurnal scris (avea chiar și lacăt) – mereu uitam să scriu în el. Probabil nici nu voi avea evenimente memorabile în fiecare zi – sau măcar o dată pe săptămână – dar eu tot vreau să țin acest jurnal (sau măcar să încerc).

Oricum, să trec la lucruri de jurnal… Ziua asta a început chiar de noaptea trecută de la ora 12:00 (ce surpriză, nu?). Revelionul acesta am vrut să mi-l petrec cu prietenii, dar au intervenit niște chestii și nu s-a mai putut, așa că până la urmă l-am făcut cu părinții – din nou!. În fine, nu pot să mă supăr pentru că îmi dau seama că au intervenit niște lucruri asupra cărora nu aveam nicio putere, nici eu, nici prietenii mei.

Așa că aseară am petrecut frumos cu ai mei, până când am aflat un lucru care m-a deranjat. (Sunt conștientă că urmează să mă plâng și s-ar putea să sune ceva de genul „nimeni nu mă iubește, eu sunt mereu singură *cry, cry, cry*”, dar în final, nu ăsta este rolul unui jurnal?). Pur și simplu am fost dată la o parte de persoanele care știau cel mai bine ce cred și ce vreau, iar partea tristă e că n-a fost pentru prima dată. Și cum era noaptea de revelion, m-am gândit la rahatul (scuzați limbajul) ăla cu new year, new me și mi-am dat seama că ar fi cazul să spun destul. Nu am de gând să mă cert cu persoanele respective și să închei totul, dar vreau să pun distanță și să nu mai fie așa apropiate relațiile noastre. Bine, fiind vorba de mine, eu uit repede așa că cel mai probabil voi trece și peste asta și poate în curând voi face o altă postare despre ce prieteni buni am sau despre cum iar am fost dezamăgită – uraaa!

Dar chiar dacă s-a întâmplat ce s-a întâmplat aseară, știu că mai există persoane în viața mea care-mi sunt apropiate. Deci nu mă distanțez de toți și de toate, doar de cei care m-au dezamăgit de prea multe ori.

Totuși ziua asta nu a fost o dezamăgire totală pentru mine, am reușit și să citesc ceva și să termin prima carte pe anul acesta – probabil în fiecare zi voi menționa cărțile, așa că ați face bine să vă obișnuiți. Un alt lucru pe care am reușit să-l fac azi și sunt mulțumită este că am reușit să postez pe ambele bloguri *yuhuuu*.

Ei bine, asta a fost prima zi. Plină de decizii și de trecut la acțiune. Bine, nici chiar atât de plină…

Acum vă las pentru că vreau să mă apuc de cartea următoare ❤ *mda, am nevoie de ajutor; nu, nu-l vreau*.

Leave a Reply

