Ziua 2/366

A mai trecut o zi din an și eu mai am puțin și reîncep facultatea – desigur, nu am spus-o deloc cu juma’ de gură. Azi dimineață imediat cum m-am trezit (dacă putem spune că la ora 1 p.m. este dimineață) m-am apucat să citesc cartea pe care am zis aseară că o încep. Iar când am terminat-o, m-am apucat de următoarea carte din serie – eu v-am zis că voi menționa mult cărțile.

Inițial am crezut că va fi o zi liniștită, în care lenevesc și așa a fost până pe la 7 seara când m-au sunat niște prieteni să ieșim. Iar atunci s-a întâmplat chestia… M-am certat cu tata. Bine, nu a fost ceartă.. A fost mai mult: eu m-am supărat, nu i-am zis nimic așa că el m-a ignorat pentru că nu știa că eu m-am supărat. Și mă gândeam atunci ce să scriu în jurnalul de azi.. Că dacă vă spuneam că m-am certat cu încă o persoană, v-ați fi creat impresia despre mine că sunt o persoană dificilă (hai să fim serioși acum.. cine nu e?); dar cum mi-am propus să fiu sinceră, iar detaliile pe care voi refuza să le împărtășesc cu voi vor fi cele absolut persoanle (am și eu intimitatea mea până la urmă, nu?) am zis că fie ce-o fi.

Dar bine că a trecut repede și faza, nu mai eram supărată, am reușit să ies cu prietenii azi și… am vorbit. Și mi s-a părut super pentru că nu ne-am mai văzut de un an – ha! v-ați prins? glumița aia pe care toată lumea o zice în primele zile ale lui ianuarie: „nu ne-am mai văzut de-un an *ha ha ha*”… mda, știu, nu mai e de mult amuzantă – și am apucat să mai vorbim să ne mai povestim una, alta *menționez că nu este vorba de aceleași persoane pe care le-am menționat ieri, nu mă răzgândesc atât de repede*. Singura chestie aiurea a fost că până am ajuns la mall mi-au înghețat toate cele și tremuram de frig. Dar având în vedere că e iarnă, trec peste.

Oricum, nici azi n-am făcut ceva memorabil, doar ceva obișnuit. Că doar sunt un om obișnuit.

De ce naiba am mai început chestia asta…?

Leave a Reply

