Ziua 3/366

OMFS! Nici nu mi-am dat seama că s-a terminat ziua asta. Stau liniștită pe facebook și când mă uit la ceas, parcă nu-mi vine să cred, 1:30 pm. Deja am intrat în a 4-a zi a anului, iar eu n-am apucat să scriu nimic despre a 3-a zi, care a fost de-a dreptul plictisitoare.

Pentru început, iar am făcut marea greșeală de a sta toată noaptea trează și m-a apucat ora 8 dimineața când m-a luat și pe mine în sfârșit somnul. Mi-am petrecut câteva ore bune noaptea trecută scriind un articol pentru blog, apoi când m-am pus în pat nu mă lua somnul, așa că am zis să mai citesc puțin și până să-mi dau eu seama s-a făcut ora 8 și am reușit și eu să adorm. Normal că am dormit azi până la 2 (tata m-a și întrebat dacă nu cumva noul meu an e întors cu susul în jos și pentru mine ziua a devenit noapte și invers). Și când m-am trezit n-am avut chef de nimic.

Singurul lucru „special” pe care l-am făcut azi a fost să despodobesc cei doi brazi pe care i-am avut anul ăsta și să dau jos decorațiunile pe care le-am avut prin casă.

Trebuia să fac și ceva pentru facultate azi, dar n-am reușit să fac nimic.. Poate reușesc să fac ceva mâine dimineață, dar asta doar dacă mă culc și eu mai devreme. Clar trebuie să fac ceva cu noul meu program de somn și să-l readuc la normal.

Totuși, un lucru memorabil este că azi nu m-am certat cu nimeni, nu m-am supărat pe nimeni… Vedeți? Nu sunt mereu țâfnoasă.

Leave a Reply

