Ziua 4/366

Măcar azi am reușit să mă încadrez în timp și n-am mai uitat de jurnalul meu, pe care nu știu de ce-l mai scriu pentru că dacă ar exista un concurs în care cine are cea mai plictisitoare viață, aș câștiga locurile 1, 2 și 3, probabil și mențiune.

Serios acum, singurul lucru mai „extraordinar” pe care l-am făcut azi a fost să chiulesc de la facultate (m-am gândit puțin dacă să mărturisesc asta sau nu, dar nu e ca și cum ar fi ceva nemaivăzut) și mi-am stricat și prezența perfectă. Am avut și eu la un curs prezență 100% și acum, din cauza lenei și a frigului și a somnului, am stricat-o.

Azi a trebuit să recitesc câteva cărți (chiar dacă nu integral) ca să-mi mai aduc aminte ce s-a întâmplat în ele ca să pot scrie un articol pentru blog. Și ca să fie toate bune și frumoase, intenționam și azi să citesc o carte, ca să am 4 zile din an, 4 cărți citite (și să văd cât o pot ține așa), dar n-am reușit 😦

Ah, și în caz că ați crezut că mi-a trecut starea certăreață, vă anunț că încă o am cu mine pentru că azi m-am certat iar cu cineva. Bine, nu a fost ceartă la propriu, doar am discutat în contradictoriu și mie nu-mi convenea ce-mi spunea persoana respectivă, nu am ridicat vocea sau ceva de genul. Deci cred că pot spune că nu m-am certat azi, de fapt, și că a mai trecut o altă zi din an în care am făcut pace cu cei din jur. Până acum e scor egal 2-2, să vedem ce mai urmează….

Eu vă las acum, sper să pot ajunge mâine la facultate. Noapte bună!

Leave a Reply

