Ziua 5/366

Deci sunt atât de obosită încât nici nu mai am chef să scriu nimic. Nici pentru celălalt blog n-am apucat să fac un articol mai serios. Clar, este imposibil să fiu prezentă la facultate, să am o viață socială, să citesc și să mă ocup și de blog. Bine, am mai încercat eu de nenumărate ori să țin pasul cu toate și am eșuat lamentabil la 90% din total.

Oricum, ziceam aseară că vreau să mă culc mai devreme pentru că azi ar fi trebuit să mă trezesc mai devreme. Și… normal că iar m-am culcat pe la 3:30, iar apoi a trebuit să mă trezesc devreme, am mers la facultate și – yay! – am apucat să mai ies și eu prin oraș. A fost chiar fain și mă bucur că am reușit și eu să mai ies din casă. Mă bucur și eu de libertate cât încă o mai am pentru că pe zi ce trece mă apropii tot mai mult de licență și la cum mă știu pe mine o să las totul până la deadline și o să fiu foarte panicată, iar atunci nu voi mai ieși din casă pentru nimic în lume.

Oh și am mai făcut azi ceva ❤ Am fost să-mi ridic o comandă de cărți! Am dat comanda în ultimele zile ale lui decembrie și abia azi a fost livrată și sunt foarte, foarte fericită ❤ .

Leave a Reply

