Ziua 6/366

Uite că s-a mai dus o zi din anul ăsta în care iar am tras de mine să mă trezesc pentru că iar am stat până târziu pentru că… ei bine, nu știu de ce-am stat până târziu dar așa s-a întâmplat. Nu înțeleg de ce continui să fac asta pentru că observ că tot mie-mi fac rău și tot eu mă simt obosită, dar asta nu pare să mă determine să mă culc și eu mai devreme. În fine, ideea e că azi am dormit până la ora 2 (da, p.m), iar când m-am trezit parcă nu știam pe ce lume mă aflam și-mi venea să mă întorc pe partea cealaltă și să-mi continui liniștită somnul. Cred că nici nu mai are rost să zic că n-am mai ajuns la facultate, având în vedere ora la care m-am ridicat din pat.

Una peste alta, până la ora 4 am reușit să ard gazul de pomană și a trebuit să plec să mă văd cu o prietenă pe care nu o mai văzusem de mult, doar că nici eu nu-mi dau seama cum am pierdut 2 ore fără să fac nimic productiv, doar am stat pur și simplu pe facebook ca ultima cretină și-am aruncat în neant niște ore din viața mea. În fine, am plecat eu, m-am întâlnit cu prietena despre care vorbeam după m-am mai plimbat puțin prin oraș (așa singură, de nebună), am ajuns acasă și m-am panicat că nu reușisem să fac postarea de azi pentru blogul celălalt (dacă vreți să-l citiți dați click aici – e despre fandom-uri), am dat de un articol (click) pe care voiam să-l citesc și mă grăbeam să joc și Criminal Case pentru că sunt obsedată de jocul ăla. În fine, în cele din urmă am făcut toate lucrurile astea și am reușit să și mănânc (bine, nu le-am făcut pe toate în ordinea menționată) deci am reușit și eu să fac ceva.

Iar acum scriu „fila” asta de jurnal, deci am ajuns cu povestea în zilele noastre. Cam asta a fost ziua mea…

Leave a Reply

