Ziua 7/366

Vai, deci ziua asta a fost grozavă! Deși m-am trezit la ora 8 după ce abia am apucat să dorm câteva ore noaptea trecută și am fost foarte obosită, am reușit totuși să ies din casă și după ce-am ajuns unde trebuia să ajung mi-a trecut repede somnul. Poate că de la cafea, dar eu aș spune că este mai mult datorită persoanei cu care am fost, o prietenă foarte dragă mie cu care îmi face plăcere mereu să vorbesc. Apoi, pentru că amândouă suntem pasiunate de cărți ne-am plimbat și prin Cărturești și acolo am găsit un ceai de vanilie și cireșe (bine, am găsit mai multe ceaiuri și aș fi vrut să le iau pe toate, dar am zis că momentan încep cu ăsta) și mi-a plăcut mult cum mirosea și mă gândeam că-mi va plăcea și gustul (mare dreptate am avut).

Totodată, din Cărturești mi-am luat o prăjitură cu răvaș – prima din viața mea ❤ . Am tot văzut prin desene animate și prin seriale (mai puțin) prăjituri cu răvaș și am vrut și eu de mult, iar azi când eram la casă și plăteam ceaiul mi-au sărit în ochi și mi-am luat și eu una, iar răvașul meu spunea:

Your life is going to be happy and content.

Hihi!

Apoi m-am dus să mai mă întâlnesc cu o prietenă că trebuia să-mi dea o carte, dar am stat mai mult de vorbă, ce-am mai făcut, ce avem de gând să facem, una, alta. Iar apoi am ajuns acasă destul de târziu (având în vedere că imediat cum m-am trezit am plecat de acasă).

Și știu că n-am pomenit nimic de facultate, dar să știți că azi n-am tras chiulul; eu joia o am liberă, fără cursuri, fără seminarii… sunt liberă ca pasărea cerului.

Șiii.. azi a fost o dată oarecum importantă: azi am împlinit 5 luni de când am luat decizia să renunț la carne și am devenit vegetariană și-s tare mândră de asta ❤ .

Leave a Reply

