Ziua 8/366

Hai că și azi a fost fain rău. Azi-noapte am început să mă uit la filmulețe din Rebelde pentru că ieri mi-am reamintit de trupă, de telenovele și de cât de mult îmi plăcea. Și parcă aveam chef să revăd telenovela; totuși știu că asta mi-ar lua tare mult și chiar nu am timp în perioada asta, dar cum de obicei fac lucrurile tot cum știu eu, mi-a venit geniala idee că caut doar povestea lui Diego și a Robertei așa că am început să mă uit la asta și iar m-am culcat târziu (eu nu mai am scăpare).

Iar azi cum m-am trezit primul lucru pe care l-am făcut a fost să mă uit la continuare, dar nu am stat mult și a trebuit să plec așa că am făcut o pauză.

Am mers să mă întâlnesc cu niște prieteni și să mergem și noi prin oraș, dar am avut o surpriză neplăcută la localul la care voiam să mergem pentru că ne-au zis că nu am făcut rezervare și că nu aveau masă liberă (și nu mai știu ce, că nu am vorbit eu), însă am văzut foarte multe mese libere, așa că până la urmă tot în mall am ajuns, dar a fost mișto în cele din urmă. Am cunoscut-o în sfârșit pe prietena unei prietene (pe care am vrut s-o cunosc de mult, dar de fiecare dată a intervenit câte ceva și nu s-a mai putut) și-mi doresc să pot face ceva să întorc timpul și să o fi cunoscut cu mult timp în urmă. Și am mai făcut azi cunoștință cu cineva (doar că-i mai greu de explicat exact legătura fără să dau nume – ceea ce mi-am propus să nu fac) și chiar mi s-a părut o persoană groavă.

Nu mă așteptam să-mi placă niște oameni atât de mult deși abia i-am cunoscut și să mă bucur atât la o ieșire în grup, având în vedere că sunt mai introvertită. Oricum, a fost o zi genială și sper ca anul acesta să fie plin de astfel de zile.

Leave a Reply

