Ziua 9/366

Ugh! Urăsc ziua de azi. Imediat cum m-am trezit, m-am simțit foarte rău și n-aveam chef de nimic, cred că și dacă voiam să mă culc la loc, nu aș fi reușit să adorm la cât de rău mi-era. Dar trebuia să mă întâlnesc cu o prietenă pentru că așa am stabilit. Am și întârziat mai mult decât am făcut-o vreodată, dar am crezut că tot răul spre bine pentru că atunci când am plecat de acasă nu mai mă simțeam așa rău. Normal că n-am avut dreptate și pe când am ajuns la destinație m-a luat iar durerea, eram și obosită și abia așteptam să ajung din nou acasă; am fost la fel de distractivă azi, ca fasolea în ziua de post.

Când am ajuns acasă mi-am amintit că trbeuie să merg până la magazin așa că am plecat din nou, acolo la toate casele era aglomerat așa că am avut ceva de așteptat, dar în cele din urmă am ajuns din nou acasă și am zis să intru puțin pe facebook – care puțin, iar s-a transformat în câteva ore ca de obicei.

Și uite așa s-a făcut seară… Iar eu stăteam liniștită, când pe facebook, când pe blog și atunci dă tata pe un post tv (nu mai știu care) și acolo este un film pe care eu am tot vrut să-l văd, dar din cine știe ce motiv, încă nu am apucat să-l văd. Iar filmul ăla fiind un thriller, pentru mine e important să nu cunosc sfârșitul, sau ce se întâmplă după 50% din film, dar tata a lăsat filmul să ruleze și fără să vreau eram și eu atentă acolo și m-am enervat că el stătea și se uita la film și eu mai aveam puțin și mă urcam pe pereți pentru că aflam din film mai multe decât mi-aș fi dorit. Bine totuși că în cele din urmă a mutat pe un alt canal așa că eu voi putea să mă uit la film liniștită cu altă ocazie.

Iată cum am ajuns cu povestea în zilele noastre, când eu scriu această postare și iar simt cum mi se face rău. Cred că ăsta e un semn că ar trebui să mă culc mai devreme în noaptea asta – misiune imposibilă.

Leave a Reply

