Ziua 10/366

Ok, deci a trecut și ziua de duminică, s-a terminat weekendul și mâine reîncepe facultatea/școala/munca sau ce mai aveți. Ultima zi din weekend am petrecut-o lenevind. M-am trezit la ora 3 după 12 ore de somn (și parcă tot aș mai fi avut chef să dorm), apoi am stat pur și simplu și am ars gazul de pomană. Mai pe seară am început și eu să mă uit la seriale și după ce am văzut 2 episoade din Criminal Minds (serial pe care am vrut să-l încep de mult timp), am reușit în sfârșit, la insistențele unei prietene, să mă uit la ultimele două episoade din Agents of S.H.I.E.L.D., iar acum sunt devastată… Singurul lucru la care mă pot gândi chiar acum este data de 9 martie când va reîncepe serialul, iar până atunci nu știu ce să fac cu viața mea.

Serios.. Este ceva ce poți face atunci când sufletul ți-a fost smuls cu brutalitate de scenariștii, regizorul și producătorul unui serial? De ce trebuie să fie așa la fiecare final de sezon? Sau mă rog… Fiecare final al unei jumătăți de sezon?

Vă rog să mă scuzați, dar în momentul ăsta singurul lucru despre care pot vorbi este Agents of S.H.I.E.L.D. și despre cât de nervoasă, nerăbdătoare, frustrată și distrusă m-a lăsat serialul ăsta după episodul 10 al sezonului 3. Tot ce-mi doresc acum este o mașină a timpului ca să pot vedea episodul 11. Și o sticlă de votcă, vă rog frumos!

Dar desigur, nu voi primi niciuna din astea două. Așa că nu-mi rămâne decât să sper că tata îmi va lua în sfârșit sacul de box ca să-mi vărs furia pe el.

Cu speranța că mâine va fi o zi mai bună, care mă va face să uit sau măcar să trec peste tot ce simt acum, eu v-am lăsat acum. Noapte bună!

Leave a Reply

