Ziua 13/366

Wow, o altă zi în care n-am avut timp de nimic. Adică m-am trezit azi dimineață cu gândul să merg la facultate și știind că profesorul are o regulă strictă „nu intră nimeni după mine”, mi-am spus că trebuie neapărat să mă grăbesc și să fiu acolo la timp, dar înainte să plec am vrut să mănânc și eu un sandvici și nu știu cum, dar chestia asta mi-a luat 15 minute și uite așa n-am mai fost eu la prima jumătate din curs și am intrat în pauză ca să nu pierd chiar totul.

Când s-a terminat programul de la facultate am continuat cu proiectul acela de care vă spuneam ieri și desigur încă nu am terminat, încă mai este mare parte de făcut. În orice caz, nu cred să termin până sâmbătă (și asta ca să fiu optimistă). Noroc măcar că mâine am zi liberă și poate mai reușesc să fac ceva. Deci zilele astea voi vorbi doar despre proiect și despre cum mi-a scos fire albe; poate va trebui în curând să recurg din nou la vopsea, de data asta ca să nu mi se vadă „vârsta”.

În fine, concluzia de azi: nu mai lăsați niciodată totul pe ultima sută de metri și alegeți-vă cu atenție echipele în cazul unor astfel de proiecte (bine, asta dacă puteți să alegeți).

Leave a Reply

