Zilele 14-16/366

Nu am uitat să postez în zilele ce tocmai au trecut, însă am tot fost ocupată cu proiectul și având în vedere că nu aveam nimic nou de spus, m-am gândit că nu are niciun rost să postez ceva de genul: „da, sunt aici.. lucrez la proiect, atât pentru azi, ne revedem mâine”. Bine, nu că azi aș avea ce noutăți să menționez, sau cine știe ce evenimente importante. În afară de faptul că noaptea trecută pe la 3 am terminat mare parte din proiect, iar eu și colega mea am fost atât de fericite încât am luat-o puțin pe arătură *inside joke, de care nu s-a prins nimeni, normal*. Dar în cele din urmă am făcut o noapte albă și… Azi toată ziua am dormit. Iar când m-am trezit la 5 nu mai aveam chef de nimic.

Oh, s-a întâmplat ceva genial ieri ❤ Am fost să ridic prima comandă plasată în 2016 ❤ Cred că am postat zilele trecute și am menționat că am ridicat o comandă, dar aceea a fost plasată în 2015; cea de acum e mai specială pentru că a fost plasată anul ăsta.

În rest nu știu ce să vă mai spun… Sper doar ca mâine să am mai multe de povestit.

Leave a Reply

