Ziua 17/366

Helău la tătă lumea. Pentru azi nu am ce să zic, nimic wow nu s-a întâmplat. Azi a fost în mare parte o zi de odihnă pentru mine, m-am relaxat, am dormit până târziu (bine, asta pentru că m-am culcat târziu, dar chestia asta deja nu mai reprezintă noutate, presupun).

Azi am reușit și eu în sfârșit să mă uit la primele două episoade din Shadowhunter – mi se pare ok serialul, nu-i ceva magnific, dar nici nu m-a făcut să-mi doresc să fug de el cât mai departe (recunosc, atunci când am dat play, nu aveam mari așteptări de la serial așa că poate de-aia mi s-a părut ok). Apoi am reușit să mai văd un episod din Criminal Minds (vai, cât pot să iubesc serialul ăsta ❤ chiar dacă abia l-am început). Șiii.. Pentru că tot mai aveam chef de ceva, am început să mă uit și la 2 Broke Girls, care mi se pare super-tare până acum. Și-mi place mult că are episoade scurte de 20 de minute, așa apuc să văd cât mai multe.

Iar mai spre seară am reușit în sfârșit să fac ultimele retușuri la proiectul de care mă tot plâng de o săptămână încoace (eu v-am spus că așa o să fie).

Oh, am uitat să zic ceva… Azi a nins ❤ De fapt, ninge de noaptea trecută, dar asta-i partea a doua. Și nu am spus asta pentru că voi n-aveți geam sau televizor sau mai știu eu ce, ci pentru că îmi place zăpada ❤ Știu că multora nu le place din diverse motive (și unii chiar au dreptate); dar e iarnă și mi se pare normal să avem zăpadă. Adică dacă vrei să nu vezi zăpadă deloc, ești invitatul meu să te muți din România, țară cu patru anotimpuri. Serios acum!

nyc_snowfall

Și ca să vedeți cât de mult m-a încântat faptul că a nins, azi dimineață (înainte să mă culc) am ieșit și eu pe balcon ca să văd cum s-a așternut. Și era atât de frumos și de liniștit, iar eu am început să cânt Do you want to build a snowman.

Bine, eu cântam doar prima parte care e mai fericită 🙂 .

Leave a Reply

