Ziua 18/366

Ați crede că după ce am finalizat proiectul nu-l voi mai aduce vreodată în discuție, dar se pare că nu-i așa. Știți deja, că doar v-am povestit despre echipa inițială și certuri și discuții (bine, nu cu multe detalii din respect pentru celelalte părți implicate); dar se pare că unele persoane nu sunt mulțumite și s-au dus azi la profa să se plângă, de parcă nu suntem toți adulți să putem rezolva asta vorbind unii cu alții pur și simplu, iar profa a avut o atitudine potrivită, din punctul meu de vedere, ne-a lăsat clar că dacă e ceva în neregulă ambele echipe vor fi penalizate, ceea ce mi se pare ca o palmă peste față pentru cealaltă echipă, pentru că dacă ar fi venit mai întâi să vorbim între noi și să rezolvăm și dacă nu s-ar fi dus la profa atunci n-ar mai fi fost ambele echipe în situația asta și ăsta parcă e cel mai bun exemplu că atunci când intenționezi să-i faci rău cuiva, te arzi și tu. Sper ca după tot proiectul ăsta toți să fi învățat câte ceva (eu consider că am învățat multe).

Dar să terminăm și cu proiectul, acum este predat, am terminat cu totul și sper că nu veți mai auzi de el până acum. Bine, s-ar putea să-l mai menționez o dată sau de două ori, nu știu.

Și că tot suntem la capitolul facultate, azi am aflat că trebuie să mă apuc cât mai repede de licență și că am un deadline pentru partea teoretică, ceea ce mi se pare normal, dar aș fi vrut să fi știut asta ceva mai din timp. Așa că zilele următoare mă voi plânge de alte chestii (ați observat că eu numai asta știu să fac? să mă plâng de toate lucrurile…).

În rest azi n-am reușit să fac mare lucru, adică doar m-am uitat la câteva episoade din 2 Broke Girls și la un episod din Criminal Minds și m-am jucat Criminal Case. Ah, și am vorbit destul de mult pe facebook cu mai multe persoane. Hihi! Îmi mențin viața socială activă.

Leave a Reply

