Ziua 19/366

OMG! OMG! Nu-mi vine să cred! Azi s-au împlinit 6 ani de când mi-am deschis prima oară un blog pe WordPress, blog pe care postam capitolele din fanfiction-ul Twilight scris de mine, însă azi nu se mai găsește nimic pe acel blog deoarece cu ceva timp am luat hotărârea să mut toate creațiile mele pe același blog și să nu mă mai întind cu 4-5 adrese de WordPress. Iar azi, acel fanfiction se găsește pe acest blog și deși nu seamănă deloc cu ceva ce aș scrie acum, este ceva scris de Alexandra care avea 15 ani și nu am de gând să șterg vreodată sau să modific acel fanfiction. Și totuși, îmi este atât de greu să cred că au trecut 6 ani de când am hotărât să postez primul capitol dintr-un fanfiction scris de mine. Pare într-un fel că a trecut atât de mult, dar atât de puțin timp. Wow!

În fine, trecând peste asta, care e încă ceva incredibil pentru mine, azi am reușit din nou să-mi nenorocesc încă o noapte din viață pentru că am stat până la 5 dimineața uitându-mă la seriale și azi dimineață la 7:30 a trebuit să mă trezesc ca să merg la facultate; deci a fost o adevărată încântare pentru mine când am auzit alarma aia nenorocită. Dar am făcut un efort și am reușit să mă deplasez pe frigul ăsta până la facultate – mi-a înghețat și părul! Și nu exagerez… Chiar aveam vârfurile unei șuvițe care a scăpat de sub căciulă înghețate și se vedeau albe.

Dar după facultate, am mers cu niște colege până într-un mall, să mai stăm și noi undeva la căldură și să putem vorbi despre multe chestii. Și nici nu-mi dau seama cum au trecut ore întregi în care am vorbit despre orice și parcă mai aveam chef de vorbă, însă am fost nevoite să mergem acasă. Iar aici a fost o distracție nemaivăzută că am așteptat la mijlocul de transport în comun până am înghețat complet și abia ne mai simțeam picioarele. Însă a ajuns fiecare cu bine acasă, iar acum eu încă sunt în procesul de dezghețare – nu bag mâna în foc și pentru colegele mele, dar am vaga impresie că și ele sunt în aceeași situație.

Când am ajuns acasă n-am apucat să fac mare lucru, am vorbit cu ai mei despre niște chestii importante, apoi m-am apucat să scriu un articol pentru blogul celălalt și cam așa am încheiat eu această a 19-a zi din an.

Ah, am uitat să vă spun ceva. Azi, când eram la Starbucks se auzea din boxe melodia asta genială, pe care v-o las aici și sper să vă placă și vouă ❤ .

Leave a Reply

