Zilele 20-21/366

Aseară n-am mai apucat să scriu nimic pentru n-am mai rezistat după atâtea nopți fără somn și după ce am văzut câteva episoade din Criminal Minds m-am culcat. Oricum, ieri n-am făcut mare lucru așa că nu aveam ce să menționez… Adică ziua a decurs obișnuit: m-am trezit, am mers la facultate, am plecat de la facultate, am mers puțin prin oraș de una singură pentru că nu aveam chef să-mi fac ceva de mâncare și știam că tot ce am în frigider era pe bază de carne, iar când am ajuns acasă m-am jucat puțin Criminal Case, apoi m-am uitat la câteva episoade din serial și am ajuns la gloriosul moment în care am ales în sfârșit să mă culc devreme (asta aș putea considera 12:30 ca fiind devreme). Și am dormit azi până la ora 12 (12 ore de somn ❤ ce frumos sună asta).

Iar azi a fost destul de plictisitor, pentru că am hotărât să iau o ultimă zi de „vacanță” înainte să înceapă greul. Și am cam lenevit toată ziua făcând.. nimic. Iar acum, pentru că sunt o studentă conștiincioasă, aleg să mă culc devreme pentru că mâine dimineață vreau să mă trezesc și să merg la ultimul curs din semestrul acesta.

Leave a Reply

