Zilele 48-52

Cred că de acum încolo nici nu voi mai încerca să fac câte un update în fiecare zi dacă lucrurile continuă să fie ca până acum, adică foarte plictisitoare. Zilele astea nu am făcut mai nimic, am stat în casă și m-am uitat la seriale și am citit și decât să fac câte un update în fiecare zi în care aș spune același lucru, mai bine aștept să treacă mai multe zile. Oricum, în curând reîncepe facultatea și o să mai ies și eu din casă; deși ca să fiu sinceră, nu m-a deranjat să stau zilele astea în casă și să lenevesc de dimineață până seara.

Deci mda… cam asta-i totul pentru zilele astea. Jalnic, nu? Nici măcar nu am mai apucat să mă cert cu cineva… Ceva e în neregulă cu mine.

Leave a Reply

